Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 19:45:04 CEST 2024

Na druhé straně v ceně elektriky jsou emisní povolenky.
Samozřejmě ne v té, tankované z FVE.
Až v 2027 přibudou emisní povolenky i do benzínu a nafty, tak půjde o
nějakých cca 10-15 Kč (0.5E) nahoru.
Ty povolenky budou mít zhruba podobný vliv jako spotřební daň, myslím.

PL