Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 6 18:32:09 CEST 2024

Isiel.

Problem je ten isty ako u vsetkych ostatnych metod co na papieri vyzeraju
dobre: neoplati sa to.

Ta ropa je proste brutalne lacna oproti vsetkemu ostatnemu.

Mimochodom, asi aj oproti tym elektroautam, dokonca mozno aj tym
"tankovanym" "zadarmo" z vlastneho solaru - len sa nikto este neodvazil
otvorit otazku spotrebnej dane.

wek