Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Miro su as5sgm na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 15:14:19 CEST 2024

Aha, takto. Tak ano ludia su najvacsia brzda pokroku :D :D, to suhlasim. Niektory uz len z principu zahadzuju vsetko nad cim nechcu pouvazovat.

Ano je to samozrejme zlozite ale to je na zaciatku vsetko.
Uz teraz vidiet prve pokusy o bilancne skupiny, zdielanie elektriny atd… chce to cas.
Su pripady kedy je el. auto lepsie/vyhodnejsie a su kedy nie.

suhlasim formalne su veci spravne a prave vtedy ked su spravne treba ich vyuzit. FVE vidim len ako jeden z nastrojov nie ako jedine riesenie, a znova zdvoraznujem ze je smutne ze ho nevyuzivame naplno.

Uz tu bolo par prispevkov ako ludom FVE pomaha, a robi im radost a aj naopak. Ak sa zlepsia baterky a FVE paneli cela situacia sa zmeni. FVE ma ucinost niekde okolo 30% momentalne, videl som spravy kde to v laboratoriu zvysili na 50%, co uz je naozaj zaujimave cislo. Taktiez baterky, je len otazka casu kedy pridu lepsie, uz teraz su baterky o ktorych sme pred 20rokmi pisali ako o scifi.

Miro