Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 13:58:44 CEST 2024

Změnit myšlení lidí a tedy i jejich chování považuji za stejnou blbost
jako změnit fyzikální zákony nebo nedej bůh základní pravdy matematiky.
Zažil jsem "reálný socializmus", soudruzi se také snažili změnit lidi.
Marně. Vám se to možná povede. To ale musíte většinu lidí vyhubit a ten
zbytek nechat úplně zblbnout.
Mě prostě vytáčejí argumenty, které jsou sice formálně správně, ale
prakticky nepoužitelné. Třeba jako "Slunce je nejstabilnější zdroj
energie". Na tom nenajdete chybu, ale v lednu, únoru, v Čechách je vám
to prd platné, stejně zmrznete. Ale třeba to je právě účel.

Mrazík