Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červen 6 10:30:43 CEST 2024

tohle je proste scifi a jediny vysledek bude pridelovy system :-(
fungovat muze, pokud by se od zakladu zmenila podstata elektromobility a
vyuziti FVE. auta s vymenyma baterkama napric znackama =  zadny problem
s nabijenim, kapacitou, zivotnosti, velke mnozstvi baterek externe na
mega akumulaci atd. to ale nikdo uz nezmeni. proto nabijeci stojany pro
jedno auto 1/4 megawaty a jine technicke lahudky. ale to uz jsme tu
probirali.
a ve finale to cele ovlada a urcuje vysledek CINAN. ale to je ted jedno,
hlavne zeleno_rude vpred !
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65