Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červen 6 10:24:08 CEST 2024

sledovano bylo ... proste kazda "motivace/omluvenka" proc si FVE poridit
je dobra. nejak ty nevedome a vahajici zakazniky musite rozhejbat :-) co
jim mate odpovedet, kdyz slunicko je v lete a oni topi v zime ?
virtual baterka, spot, dotace atd. to je vsechno jen aktualni ekonomicky
model, kde pri urcite konstalaci a (z)vuli naseho vedeni, muze byt druhy
den vsechno jinak. "nebylo zasazeno do realneho ramce", solidarita atd.
a vsechno je klidne jinak :-)
t.