Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

aze aze na seznam.cz
Středa Červen 5 22:38:28 CEST 2024

Nabíjím i noci, třeba právě teď.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Wednesday, June 5, 2024 9:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Zrovna jsme to řešili o víkendu v hospodě.
FV na střeše je fajn, jenomže to auto je během dne pryč. Jezdí se s ním do práce a z práce, nákupy.
A v noci to (zatím) nedobíjí, když nesvítí.
Je to úplně stejně jako když by člověk chtěl v zimě po FV aby topila.

Jasně, ve dne nabiju baterky, a v noci to přeleju do baterek v e-autě.
Nebo dvě e-auta a střídat je.  :-)

     Neobsahuje žádné viry.www.avast.com