Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 5 22:08:31 CEST 2024

Chce to, aby měl FVE zaměstnavatel (třeba na carportech). Tedy tam, kde
většinou soukromé auto celé dny stojí.

Dělám pro jednoho zákazníka (můj největší zákazník), kde mají free
nabíječku pro soukromá auta zaměstnanců.
Berou to jako zaměstnanecký bonus.
Stejně tak mají zásuvky v kolárně, kde věčně nějaká kola a koloběžky
visí na kabelech.

PL