Re: Přilepení termistoru k SMD odporu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červen 5 17:34:38 CEST 2024

Už jsem to objednal tady : https://avtechnic.cz/    měli poslední kus ((::

Tomáši, díky za nabídku, pro porovnání bych se ozval, tohle ale chci
dokončit, mám na to už všechno doma nebo objednané, včetně nějaké
mechaniky.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 5. 6. 2024 v 17:24 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>