Re: Přilepení termistoru k SMD odporu

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červen 5 17:23:47 CEST 2024

Zdravím,

u nás to prodává Farnell -
https://cz.farnell.com/c/chemikalie-a-lepidla/adheziva-lepidla/tepelne-vodiva-lepidla

Nejmenší balení je 5g pryskyřice, ale vyjde pochopitelně nejdráž. Ale
zase to docela dlouho vydrží. Vzpomínám si, že ještě po osmi nebo deseti
letech to bylo použitelné. Ale jak jsem koukal dneska, tak už je to
ztuhlé a nepoužitelné. Pravda, kupoval jsem ho tak před 25 lety.

Zdraví PavelK