Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červen 5 10:00:05 CEST 2024

Zdravím,

díky všem za odpovědi a jsem zase o něco chytřejší.
Tak až budu objednávat něco někde, kde mají v e-shopu taky tu vlnu, tak
jí zkusím balíček objednat a uvidíme. U toho stolního Salomona jí asi
používat nebudu, ten je na houbičku zvyklý (vodu už celá desetiletí
přechovávám na stole v plastové lahvi od kečupu s takovým tím kapacím
víčkem).
Ale měla by mi dorazit cestovní páječka TS101 a až si pro ní budu
tisknout krabičku, tak budu pamatovat na umístění smotku vlny.

Zdraví PavelK