Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 5 09:44:00 CEST 2024

Dětem na kroužku říkám nešmrdlat, jen píchat:-)

Rozhodně je to lepší než houbičky. Čistí líp a bordel se hromadí v
oběmu, takže ho tam může bejt deponováno spoustu, aniž by to vůbec bylo
vidět, nebo chtělo vypadávat ven.

PH