Re: Jak najít zkrat?

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 4 21:16:39 CEST 2024

Zdravím,

ono ani lepším ESR měřičem nepoznáte vadu. V zařízení to je na jiné
teplotě, napětí i frekvenci než to měříte ESR měřičem.

Ohledně počítačů CPU a kondíků se můžete podívat do lepších datasheet,
že Vám MLCC třeba při 60-70st výrazně mění kapacita. Přitom takovéto
teploty nemusí být problém v PC ... .

Jirka