Re: Jak najít zkrat?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 4 19:15:47 CEST 2024

A já bych si zas dovolil připomenout, že první co chci odstranit, je
spínaný zdroj:-)

Ale teď mi došlo, že ten zdroj napájí i displejovej modilek a ten na
rozdíl od všeho ostatního asi potřebuje 3V3 a jestli je OLED, tak má v
sobě i další měnič. Jak je v tom schematu displej nenápadnej, tak na něj
vždycky zapomenu:-)

PH