Re: Jak najít zkrat?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 4 13:26:10 CEST 2024

Tohle téma jsem nějakou dobu nesledoval.

Od prodejce jsem se dostal na
https://gitlab.com/jdobry/shortypen/-/blob/main/Schematics/Schematic_shortyPen.pdf?ref_type=heads

A mám hloupý dotaz:
Proč je to tak složitý?
- Proč se tam vyrábí stabilizovanejch 3V3 spínaným zdrojem, když
procesor zvládne celej rozsah 2 tužkovek?
- Proč se tam pro měřící proud používá další stabilizátor?
- Proč je tam externí ADC, když i nejlevnější STM má interní ADC?

Ten operák budiž, ale jinak mi na orientační měření R přijdou 2
stabilizátory zcela zbytečný. Prostě změřím Rx/Rref a je to.

PH