Ohrev TUV za 90 tisic

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červen 4 09:31:08 CEST 2024

Ještě doplním: zbytek zařízení je (nejen podle tvrzení výrobce, ale i
skutečným měřením) galvanicky oddělen od sítě. Ten střídač má
lichoběžníkovou vidlici jako každé PC a do ní se zapojuje standardní
šňůra ukončená běžnou vidlicí do zásuvky.

Opět Z HLEDISKA PŘEDPISU.... Může takovéto zařízení zapojit do zásuvky
osoba nepoučená? Pokud ne, proč?

Martin Záruba