Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 3 23:26:11 CEST 2024

Možná by se hodil spíš termín "zásobit" než ufiltrovat.
Je to zcela běžný princip, jak pracují všechny měniče (frekvenční
měniče, solární měniče atd.).

Tedy je tam DC meziobvod, tvořený baterií kondenzátorů.
A tu z jedné strany krmí zdroj (pole solárních panelů, napájení z gridu
nebo třeba z generátoru).
Z druhé strany je střídač nějakého typu. Buď s pevnou frekvencí a
více-méně sinusovým průběhem (u solárních měničů), nebo s proměnnou
frekvencí (u frekvenčních měničů), nebo jen osekaný střídač, který si na
sinus nehraje (u těchto levných solárních střídačů pro topné spotřebiče).

PL