Ohrev TUV za 90 tisic

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Červen 3 23:02:27 CEST 2024

Revizák tam byl vyslán firmou, která to instalovala. Takže by to měl vědět,
že musí provés i revizi připojení bojleru.
Neměřil a nekontroloval nic.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jiří Majzlík Nemeček
Sent: Monday, June 03, 2024 10:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Ohrev TUV za 90 tisic

Snažím se najít nějaké podklady, které byste té firmě a jejich
nedůvěryhodnému revizákovi mohl otlouct o hlavu, ale Dražice zrovna moc
nepomáhají:

https://www.dzd.cz/component/phocadownload/category/75-75-okce-22-24?download=1307:navod-k-obsluze-a-instalaci-okce-2-4-kw

"Ohřívač OKCE 2/2 kW se připojuje k elektrické síti 2x 230 V/50 Hz
pevným pohyblivým kabelem, ve kterém je osazen jistič (chránič), 2x
kabel 3x 2,5 mm2, jištění přívodu 2x 16 A/B."

Ta věta nedává smysl. "Pohyblivý přívod" je jasná věc (ČSN 34 0350 ED.2
Bezpečnostní požadavky na pohyblivé přívody a šňůrová vedení), ale
pohyblivý kabel osazený jističem... Alespoň ty průřezy že tam uvedli.

Dovolím si ale zopakovat, že je jedno, jestli je to přes vidlici nebo
není. Revizi na to Vám musí stejně dodat, pokud mají splnit požadavek NZU.

JMN

Dne 03.06.2024 v 21:51 aze napsal(a):
> OKCE 125 2/2 kW. Žádný kabel, v návodu pro el. instalaci je jen schema
> zapojení svorkovnice.
> aze

>>> a) ...... a elektrické spotøebiče do napėtí 400 V včetnė, pokud nejsou