Ohrev TUV za 90 tisic

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 3 22:21:02 CEST 2024

Jo, pro tenhle typ je v návodu
https://www.topenilevne.cz/media/9953/navod-k-obsluze-a-instalaci-okce.pdf?&key=ZGpmIyQwNUZfOTk1Mw==
že "  Připojení, opravy a kontroly el. instalace může provádět jen osoba
oprávněná k této činnosti. "
Na druhé straně u tchána je 80l verze, která měla síťový přívod ( zástrčku
s kabelem cca 1 m ) instalovanou z výroby. A na bojleru není žádné místo,
které by šlo použít k
připojení ochranného vodiče - pospojení.
V návodu dokonce byla  poznámka, že není nutno instalovat samostatný
vypínač - že k tomu slouží to zásuvkové připojení.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>