Ohrev TUV za 90 tisic

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Červen 3 16:03:00 CEST 2024

Bingo. Aspon to nemusim hledat.

2) Vyhrazenými elektrickými zařízeními nejsou
a) ...... a elektrické spotřebiče do napětí 400 V včetně, pokud nejsou určené
    pro pevné připojení k elektrické síti,

Ohrivac (boiler) se 2 snurami je zel bohu el. spotrebic do 400V bez pevneho
pripojeni. Kdo uvedl na trh tento vyrobek je proste jina vec.

A to je to slovickareni. Navzdory tomu, ze ja vim, ty vis, my vime, ze .......

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.