Ohrev TUV za 90 tisic

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červen 2 20:36:29 CEST 2024

Tam jde o to, že když máte energii zadarmo, když svítí sluníčko, je
dobré ohřát bojler na maximální možnou teplotu, řekněme 90 stupňů. Jenže
pak se můžete opařit. Proto se na výstup dá termostatický ventil, který
přimíchává studenou, aby do vodovodu šlo cca 50 stupňů. No a ten tam
zřejmě nedali. To samé je třeba v případě ohřevu bojleru krbem.

Martin Záruba