Ohrev TUV za 90 tisic

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Červen 2 20:27:59 CEST 2024

Bohužel, tohle není vůbec neobvyklé a podobní šmejdi vrhají špatné
světlo i na ty, co se snaží dělat to poctivě.

Ještě k té ochraně proti opaření - měl by tam přece být termostat? U
elektrického bojleru vlastně hned dva termostaty, provozní a
bezpečnostní, je tam něco takového?

Snad se zadaří a všechno z nich dostanete, jak papírově, tak i opravu té
instalace.

JMN