Ohrev TUV za 90 tisic

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Červen 2 11:04:38 CEST 2024

Já se přístupu kolegů z elektrika.cz naopak vůbec nedivím, jsou to lidé
protřelí praxí a když se podíváte, jaké chuťovky jsou schopní různí
šikulové vymyslet... Vy na to koukáte optikou člověka, který elektrice
rozumí, ale ta pravidla musí být nastavena stejně i pro všechny ostatní.

Ještě k těm výrobním číslům. Revize by měla být podrobnou kontrolou
shody s projektem vždycky, ne jenom když uživatel chce. Ne uživatel, ale
projektant určuje, co má vliv na bezpečnost a co ne. Pokud projektant
potvrdí, že třeba výměna panelu je natolik triviální, že to zvládne i
sám uživatel, pak jsou jejich výrobní čísla v revizi opravdu jen formalita.

JMN