Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Sobota Červen 1 20:27:02 CEST 2024

Proletovat faston možná byla chyba. Ten krimp má postupné zpevnění spoje a vydrží mechanicky opravdu hodně. Proletováním dojde k ostrému rozhraní tuhý - pohyblivý spoj a po čase se to ulomí tam kde končí cín. Všechny vyhřáté spoje se kterými jsem se setkal byly způsobeny sníženým sevřením samice kolem samce. Ať už tím, že se se spojem často manipulovalo nebo ta samice stála za prd.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Ales Filip <konference.afilip na centrum.cz> Datum: 01.06.24  19:23  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Dobrý den,

Já jsem to u své koloběžky prolétával ihned, jak jsem ji koupil, a ještě jsem posílil tišťáky okolo FETů. Je pravda, že to špatné nakrimpování je docela běžná věc, u motorů koloběžek. Udělá se potom přechoďák mezi drátem a fastonem, a vypálí se to. Faston jako takový má psaných 20A, takže tam problém není. Já jsem to nakrimpování fastonu proletoval.S pozdravem,--  Ales Filip Kutna Hora http://www.afilip.cz