Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Sobota Červen 1 19:23:13 CEST 2024

Dobrý den,

Já jsem to u své koloběžky prolétával ihned, jak jsem ji koupil, a ještě
jsem posílil tišťáky okolo FETů. Je pravda, že to špatné nakrimpování je
docela běžná věc, u motorů koloběžek. Udělá se potom přechoďák mezi drátem
a fastonem, a vypálí se to. Faston jako takový má psaných 20A, takže tam
problém není. Já jsem to nakrimpování fastonu proletoval.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora