Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 1 15:56:41 CEST 2024

Musím někde validně zjistit, jaké minimum informací musí být součástí.
Informace z elektrika.cz se nedají brát vážně. Tam když se zeptáte, jak
vyměnit žárovku, tak dostanete 5 odpovědí typu "proboha do toho se
nepouštějte, okamžitě povolejte odborníky a následně proveďte revizi
celého objektu".
Já chci takového revizního technika, o jakém se mluví v tom Vámi
nakopírovaném textu, který trpí tím běžným omylem.

Přijde mi úchylné, aby někde byla uvedená výrobní čísla komponent. To
když mi kroupy rozbijí panel a dám tam jiný stejný ale s jiným výrobním
číslem, tak už revize nebude platit? Nebo bych ji měl nechat udělat
znovu, že jsem dobře zacvakl konektor?
Ten panel je nacvaknutý na konektoru. Není to o moc jiné než ten
televizor, který dokonce visí na více konektorech (kromě napájejí ještě
anténa).
Totéž u baterek, které člověk doplňuje, případně mění v případě poruchy.

Já netvrdím, že to tak není, protože to nevím.
Jen říkám, že mi to připadá nesmyslné.
Pokud chce uživatel podrobné zkoumání shody instalace s projektem, tak
prosím, ať si to nechá udělat. Ale ne ať do toho nutí všechny v
okamžiku, kdy to nemá vliv na bezpečnost.

Mimochodem který ouřada chtěl revizi měniče? A čím tu žádost doložil?

Díky.
PL