Listovica v Bratislave 31.5.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červen 1 09:24:50 CEST 2024

Dovolím si doplniť niektoré (ani zďaleka nie všetky) dôležité detaily.

Príslušné číslo Patrónskych Análov sa kvôli personálnym problémom tentokrát
nepodarilo pripraviť. Toto drobné zaváhanie nás však neodradzuje od
vytýčených cieľov a redakcia aj naďalej vyzýva autorov na včasné dodávanie
príspevkov.

K orieškovitosti mlunozpyteckého názvoslovia je hodno dodať, že so
zavrhnutím desiatkového delenia je potrebné pristúpiť aj k tvorbe
názvoslovia v oblasti podielových a násobných predpôn (príp. prípon). Kým
tento náročný, hoc dôležitý oriešok sa nám kvôli krátkosti času nepodarilo
rozlúsknuť, dosiahli sme však aspoň čiastkového úspechu zavedením náhrady
za "desatinné miesta" - v prípade Baničov teda hovoríme o "tucatinných
miestach". Na určení vhodného -a-pol tucatinného miesta pre mnohomery sa v
DMI intenzívne pracuje.

Hapticko-taktilný krúžok ohmatal príručnú sadu tlačítok a prediskutoval
vhodnosť použitia tlačítok CherryMX rôzneho pôvodu spolu s 3D tlačou
hmatníkov s integrovanými figúrkami.

Určité rozčarovanie spôsobila aj všeobecná neprítomnosť meraco-kalibračnej
techniky, i keď osadenstvo PP určite privítalo, že sme sa tentokrát
nedožadovali patrične dimenzovaného trojfázu ani tlakového vzduchu.

Ako je vidieť, vo všetkých oblastiach vzniklo množstvo nových nápadov,
ktoré inšpiruju k ďalšej práci. A to je hlavným cieľom našich zasasaní.

Teda okrem kofoly a panvičiek.

wek