Re: Měření kapacity jednoho článku LiFePO4

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červenec 30 10:50:15 CEST 2024

Tiez som chcel kedysi, ale nic mi nevygenerovali. Poslal som spet na
moje naklady, refund prebehol a o postovne naspet som potom ziadal
aliexpres. Ten mi dal nejaky kupon v cene postovneho, ktory som neskor
pouzil. Nejednalo sa o baterky ale poziarne hlasice (honkong poslal ine
ako boli na obrazku a hlavne boli na 9V baterku).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.