Re: Měření kapacity jednoho článku LiFePO4

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Červenec 30 09:56:11 CEST 2024

První záleřitost - dožadoval bych se štítku pro poštu pro return shipment. Aliexpress ho umí vygenerovat. Zejména s ohledem na "dangerous goods".

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Janiš <zdenek.janis na brajan.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 29. 7. 2024 23:32:30
Předmět: Re: Měření kapacity jednoho článku LiFePO4

Rozhodnutí Aliexpressu o plné náhradě ale až po zaslaní zboží mám skoro
od začátku sporu. Ale:

Dal jsem si tu práci a oslovil jsem několik dopravců: UPC, FedEx i
Českou poštu. Všichni vycházeli vstříc, dokud se nedozvěděli, že se
jedná o LiFePO4 akumulátory. Pak se začali kroutit, že do číny jsou
různá omezení na dovoz baterii, a že to patří mezi nebezpečné zboží a že
chtějí bezpečnostní listy atd... Vyhodnotil jsem že baterie poslat zpět
do Číny z České republiky je v podstatě nemožné a také to Aliexpressu
zdůrazňuji, kdykoliv to je možné.