Re: Měření kapacity jednoho článku LiFePO4

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Pondělí Červenec 29 23:27:59 CEST 2024

Rozhodnutí Aliexpressu o plné náhradě ale až po zaslaní zboží mám skoro
od začátku sporu. Ale:

Dal jsem si tu práci a oslovil jsem několik dopravců: UPC, FedEx i
Českou poštu. Všichni vycházeli vstříc, dokud se nedozvěděli, že se
jedná o LiFePO4 akumulátory. Pak se začali kroutit, že do číny jsou
různá omezení na dovoz baterii, a že to patří mezi nebezpečné zboží a že
chtějí bezpečnostní listy atd... Vyhodnotil jsem že baterie poslat zpět
do Číny z České republiky je v podstatě nemožné a také to Aliexpressu
zdůrazňuji, kdykoliv to je možné.

--
   Zdeněk Janiš