Re: Měření kapacity jednoho článku LiFePO4

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Červenec 29 13:51:38 CEST 2024

Já jsem už jednou takto reklamoval baterii z vysavače, měření tou
elektronickou zátěží jako důkazní materiál stačilo, akorát výsledek byl
pošlete to zpátky pak vrátíme $$$.

Takže to dost pravděpodobně stejně nemá smysl...
Libor