Re: Malé sací čerpadlo

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Červenec 29 09:09:49 CEST 2024

Tak ja zas s tym kalom nemam problem, ked je na zemi, pobeham po bazene
a on zahadne zmizne :). Ja som mal problem skor s jemnym pieskom ako
kalom a to je na nohy take trochu neprijemne. Pieskove cerpadlo mi tam
furt vyfukovalo jemny piesok a nevedel som sa ho zbavit. V navode
pisali, z filtraciu prepnut na preplach a 5 minut preplachovat do
kanala, co je u mna tak tretina objemu bazena (!). Tak som to riesil
tymto cerpadielkom. Teraz mam uz dve sezony miesto piesku tie biele
chumace a piesku som sa zbavil :)

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.