Re: Malé sací čerpadlo

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pondělí Červenec 29 08:22:22 CEST 2024

Taková poznámka na okraj: Když si vzpomínám do čeho jsme jako děti v rámci prázdninových akcí byli ochotni kvůli koupání vlézt, dostávám retrospektivní kopřivku.Holt doba pokročila :-)Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> Datum: 29.07.24  8:10  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: Malé sací čerpadlo Čerpadlo už mám, základní trst proveden, musím to jen nějak rozumněpropojit na ty hadice. Do bazénu lézt nechci, ten kal je tak jemný, že se hned rozvíří a zmizí.Dne po 29. 7. 2024 7:37 uživatel iko <iko.ikoon na gmail.com> napsal:Bezne som na to pouzival toto
https://vi.aliexpress.com/item/1005006004929453.html ale s tym
rozdielom, ze som cerpadlom chodil po dne bez dlhej nasavacacej trubky.
Cize som bol v bazene a odsaval (bazen je nizky, 0.76m). Pripojeny na
autobateriu.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.