MIT kurz vykonova elektronika

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červenec 24 16:34:17 CEST 2024

Jen mi přijde zajímavé, jak vždy zatne zuby, když řekne "Is there any question about it?". Jeho body language je v tu chvíli "pózou bojového psa uvázaného na silném řetězu". Zkoušku bych u něj v tu chvíli dělat nechtěl 😊  Přitom když na otázku začne odpovídat, okamžitě se uvolní a je cítit jak široký a hluboký background má a mimo strohé odpovědi okamžitě vysvětlí nějaku další zajímavou věc navíc.
Je pro mě radostí sledovat skvělé učitele, hrozně moc se tím učím pro svoji práci, tak se omlouvám, že ho pozoruji tak hnidopišsky...

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, July 24, 2024 1:16 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: MIT kurz vykonova elektronika

tak zalezi na kazdom individualne. Ja osobne ked sa nieco specializovane ucim tak nemam rad zbytocne kecy, ktore nesuvisia s temou. Odvadza to pozornost a prerusuje myslienkovy proces. Dobra prednaska je/ma byt predstavenie, ktore ma dopredu pripraveny scenar a priebeh (ako vravi Jakub). A su ucitelia, ktori dokazu udrzat pozornost celu hodinu, bez toho aby sa robili odlahcovacie prestavky na vtipy, alebo este horsie na dychacie cvicenia (ktore casto vidime u nezazivnych manazerskych skoleni, ktore robia podomovi konzultanti. V miestnosti je prilis nizka energia, vsetci sa postavime a zakruzime rukami...).
Vcera som pozeral dve casti tohoto konkretneho predmetu (o soft
switching) a ani neviem ako to preslo a domnievam sa, ze som temu pochopil. Myslim, ze to je presne tento pan profesor. Vie o com rozprava a vie to naucit. A nie je to monolog, publikum je zapojene.
Ked sa clovek pred tabulou pomyli tak sa na to velmi rychlo pride. Bud samotny vyucujci, alebo poznamka z publika, ktore dava pozor a vykladu rozumie. Potom sa spolu problem najde a pokracuje sa dalej.
Ak ide o vseobecne, popularizacne prednasky, je to ine. Priebeh je volnejsi a publikum menej specializovane. Tam je skor priestor na odlahcenie, pripadne vtipne poznamky.
Ale ako vravim, kazdy to vnima inak. Mne osobne sa tento styl paci a preferujem ho.
b.