LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Červenec 24 07:23:24 CEST 2024

Řekl bych, že ano. Já mám velkou část nářadí Parkside. Zdaleka jej
nepoužívám denně, ale jediný nástroj, který vykazuje opotřebení ložiska,
je kmitací zahradní pilka. Ale ta dostává docela zabrat. Samozřejmě jsem
zničil několik nožů, ale ty jsou tak levné, že skoro nemá cenu je brousit.

Martin Záruba