LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 23 15:04:54 CEST 2024

Odstavit násilím baterku myslím neumí žádné (nebo skoro žádné?) podobné
malé bateriové systémy ani od jiných výrobců.
Je to nakonec i trochu zbytečné. To nářadí musí mít v sobě příslušně
dimenzované spínací prvky, tak mu stačí dát jen povel, ale už toho
vrtání nechal.

PL