LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Červenec 23 09:40:44 CEST 2024

Zdravím,

používám taky lidl nářadí.  Upozorňuji, že baterky k Lidl vercajku jen
indikují, že jsou vybité - neumí nářadí odstavit. Stalo se mi, že
vercajk na to nezareagoval správně a baterku zničil.

dále mám už 3 nabíječku - tu obyčejnou a levnou - prostě odešla,
proražený spínací tranzistor, více nezkoumáno.

Petr