LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Červenec 23 10:38:35 CEST 2024

Myslím, že hlavní problém je v tom, že baterka jen signalizuje že je
vybitá, nedokáže sama aktivně zasáhnout proti dalšímu vybíjení.

Když nářadí neposlechne tak to končí zničenou baterkou.

Petr