LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 23 10:14:24 CEST 2024

On Tue, 23 Jul 2024, Libor wrote:

> Zdravím,
> ty SMART a BLUTUT občas odcházejí, alespoň tedy 8Ah verze, ale myslím, že i
> ty slabší, BLUTUT modul dostane zřejmě nějakou špičku od motoru a skončí to
> zkratovaným BLUTUT modulem a odpáleným stabilizátorem.
> Potom z nich jde udělat NeSMART, ale pak člověk platí zbytečně něco navíc.

Mne odesly ty normalni X20V aku bez smart. Uz mam mrtve asi 3 kusy,
moc prace nenadelaly - zacne je odmitat nabijecka, byly par let stare.

Co jsem videl video na youtube tak to byva vadny jeden aku v serii.
Za mne jsou ty parkside aku docela bida. Nejsou drahe ale nic moc.

Co se tyce nabijecek - kdyz s tim zacnete neco poradne delat tak baterku
vycucate jako nic a nabiji se hodinu. Na praci s nejakym zravejsim naradim
to chce vic nez dve baterky a vic nez jednu nabijecku..