Re: Matematický problém

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červenec 16 10:09:10 CEST 2024

Step-down s pevnou střídou se nechová jako zdroj proudu, ale jako zdroj
napětí, s divnými vlastnostmi při moc malé zátěži.

Tomu odpovídá ta charakteristika, kdy dokud výstupní U není dostatečné k
nabíjení, proud (skoro) neteče a pak prudce stoupá. Já nabíjení dělám
tak, že prostě postupně přidávám střídu, dokud se nedosáhne požadovaného
U nebo I. Resp. regulace triviálně funguje tak, že přidává/ubírá PWM po
jednotlivých krocích, po každém měřícím cyklu. Pak je ještě ošetření
chybových stavů, takže např. přerušení od ADC při významném nadproudu
srazí střídu na 1/2.

PH