Re: Matematický problém

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červenec 14 14:41:51 CEST 2024

Pokud nevadí, že je to trochu jinak, pak právě tento problém PWM jsem
před časem řešil zde
https://kizarm.github.io/pwm/html/index.html
Pro váš případ je maxpwm=100, INPUT_BIT_RANGE můžete volit podle toho co
vám "upočítá" procesor, více je lépe. Když pochopíte princip, pak je to
už sranda. Nepotřebujete žádné dělení.

Mrazík