Podpis maleho objemu dat

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 11 07:15:33 CEST 2024

On Thu, 11 Jul 2024, Slavomir Skopalik wrote:

> Integrita je jednoducha,nepodvrhnutelnost je slozitejsi.
>
> Hledejte plovouci kody:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_code
>
> Slavek

Tohle asi neni pro mne dobre. Ja ty povely budu vysilat tempem 10/sec
a u plovoucich kodu je problem s vypadky kdyz se rozjede vysilac
s prijimacem tak ten prijimac musi vsechno dopocitat nebo se
resynchronizovat. Tu bezpecnost kterou to prinasi ozelim, i kdyz
u tahkle kratkych dat to asi taky nebude zadna hitparada..