IPv6

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Červenec 10 22:19:36 CEST 2024

Jakmile ma clovek ipv6 tak je globalne k dosazeni vsude kde se pripoji k
ipv6.... Coz myslim na mobilu treba jede jen O2....
Problem ale bude ze to zarizeni je dosazitelne v tu chvili komukoliv,
pokud to povoli firewall site, zarizeni...
Kdyz jsem to zkousel v r.2016 tak jsem uplne v pohode mohl jit na IP6 do
firmy a bylo, jen jsem si tam povolil ale domaci adresu,
na firemni firewallu aby zase nemohl kdokoliv......

Zdenek Aster