Ebyte E22 vs SX1262

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červenec 10 10:59:50 CEST 2024

Už se v tom začínám trochu orientovat.

E22-Mxxx má ovládání SPI
E22-Txxx má (jenom) UART

U SPI varianty jsou piny TXEN a RXEN pro ovládání vysilani/příjmu u
bezdrátové části.

A to mě zmatlo proč je zapojeno SPI i "UART" (RXEN/TXEN) když se o žádný
UART nejedná.

Jinak modul E22 je SX1262+PA+LNA. PA a LNA je tam "prilepeno". Takže čistě
teoreticky by měl firmware Meshtastic fungovat na "holém" SX1262 a i na té
nejlevnější variantě modulu s NRF52840.

https://www.aliexpress.com/item/1005005715303224.html
plus
https://www.aliexpress.com/item/1005007078900079.html