Poraďte sím, isolated AD převodník pro měření na LiIon článcích

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Úterý Červenec 9 12:04:40 CEST 2024

Zdravím
V současnosti používám 4.5místný multimetr (MM) s UARTem, ze kterého vyčítám měřené napětí, přes izolovaný UART,  do Raspberry Pi.
Napětí jednotlivých článků je přiváděno do MM pomocí HU reléového multiplexu , přepíná se cca co 5 vteřin.
Je to takové archaické ale naprosto funkční a to i když do to frčí aktivní flyback balancéry. lze sledovat průběh vybíjení/nabíjení a tak
např. vyhodnocovat funkčnost balancéru.

Měl jsem k tomu určený LTC6803 .připojený k RPi přes SPI ale pořád se to nějak ovlivňovalo a tak jsem ho nahradil tím MM.

MM je stavěn na ICL 7129, uvažoval jsem , že vyrobím desku, bez LCD a doplním jí o isol. UART, nebo máte nějaký lepší nápad _

Dík

Pavel P.