Lahka letna tema alebo Ako vedecky napisat blikanie ledkou

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Červenec 9 22:08:26 CEST 2024

Zkoušel jsem blikání ledkou morseovkou. Protože jsem to samozřejmě od
dětství už zapomněl, nebylo to nic moc. Ono okem se to čte o hodně hůř
než uchem.
https://code.nolog.cz/Kizarm/RISC-V/src/branch/main/V003/hello/morse.cpp
Takže je k tomu i 1kHz sinus generátor.

Mrazík