IPv6

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červenec 8 10:20:26 CEST 2024

Asi bych to měl vědět, ale... Jak to vlastně je v IPv6? Chápu to dobře,
že všechny adresy jsou pevné a veřejné? Co potom zabrání, aby jednoduché
zařízení, které zvládne jen nepatrný objem dat (třeba osmibit) bylo
chráněno před útokem z venku? Teď když je za NATem a umí se pouze
připojit k serveru a na routeru na něj není nic směrováno, je obtížně
dostupné. Nebo jak to prosím je?

Martin Záruba