Re: Poraďte sím, isolated AD převodník pro měření na LiIon článcích

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 9 16:05:15 CEST 2024

Já do něčeho podobného kdysi navrhoval ADE7912 - jo, je to sice původně
třífázové, ale to by nemělo být na závadu... Izolovaný 24bit převodník za
necelá tři kila i s daní, co víc chtít. Bohužel jsme to tehdy nerealizovali,
takže jsem to pod rukama neměl, ale podle datasheetu to vypadalo zajímavě a
použitelně.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: pavel PP
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Tuesday, July 9, 2024 12:04 PM
Subject: Poraďte sím, isolated AD převodník pro měření na LiIon článcích

Zdravím
V současnosti používám 4.5místný multimetr (MM) s UARTem, ze kterého vyčítám
měřené napětí, přes izolovaný UART,  do Raspberry Pi.
Napětí jednotlivých článků je přiváděno do MM pomocí HU reléového multiplexu
, přepíná se cca co 5 vteřin.
Je to takové archaické ale naprosto funkční a to i když do to frčí aktivní
flyback balancéry. lze sledovat průběh vybíjení/nabíjení a tak
např. vyhodnocovat funkčnost balancéru.

Měl jsem k tomu určený LTC6803 .připojený k RPi přes SPI ale pořád se to
nějak ovlivňovalo a tak jsem ho nahradil tím MM.

MM je stavěn na ICL 7129, uvažoval jsem , že vyrobím desku, bez LCD a
doplním jí o isol. UART, nebo máte nějaký lepší nápad _

Dík

Pavel P.