Re: Poraďte sím, isolated AD převodník pro měření na LiIon článcích

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 9 15:57:01 CEST 2024

Multimetr už tam je, takže není třeba nic kupovat.
A má (asi) i příjemnou možnost, že umožňuje i přímé pozorování uživatelem.
To sice zřejmě rutinně k ničemu není, ale někdy se může hodit.
Tak bych za to místo izolovaného UARTu strčil Bluetooth (případně WiFi)
a bude to jak funkční, tak moderní. ;-)

PL