Modul IO pro Windows PC

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Červenec 9 08:53:07 CEST 2024

Zdravím,

ještě si dovolím polemizovat s tímto názorem:

>4. Ruzne ADAM, Moxa, Papouch a jine krabicky - zde neni problem ze by
>nefungovaly, ale dlohodoby provoz. Kdy bezny udrzbar ma problem je
>spravne nastavit.

To tak opravdu bývalo, ale před 15 až 20 lety. Tenkrát náš kolega chodil
hodiny po chodbě s telefonem u ucha a vysvětloval automatizačním technikům,
co je to vlastně ta IP adresa.

Dnes už to neplatí. Co znám lidi z oddělení údržby v různých firmách, tak
jsou to většinou velmi šikovní lidé, kteří umí opravit a nastavit kde co.
Po různých výrobních firmách jezdím, většinou kvůli systému Workmonitor,
který je založen právě na I/O modulech Quido, a nastavení opravdu problém
není.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby